sobota, 23 kwietnia 2011

Zawsze jest jakiś początek.

Mój pierwszy blog! Kiedyś trzeba zacząć! Wielkanoc puka do drzwi, a ja siedzę przy komputerze i zastanawiam się nad formą i treścią mojej strony głównej. Wszystkiemu jest winne moje nowe hobby i pewna osoba dzięki, której tu jestem . Nowe jak nowe od czterech lat staram się coś wyczarować przy pomocy mojego aparatu fotograficznego. Zapewne nie jestem oryginalna, ale nie o to przecież chodzi. Od tych czterech lat nazbierało się trochę fotek i chciałabym się nimi podzielić. Pokazać świat widziany oczami  Essi, czyli przez obiektyw aparatu fotograficznego. A to moja wiosenna impresja.








6 komentarzy:

  1. witam :-) . Udane fotki kwiatów :-) . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i nareszcie!
    Teraz będziemy podglądać się na wzajem:-)
    Ciekawa jestem tych fotografii. Uważam, że powinnaś jako zdjęcie przewodnie na górze jako tło tytułu bloga dać to, za które otrzymałaś nagrodę i wygrałaś konkurs.
    Gratuluję bloga!
    Zdjęcia bardzo fajne.
    Czwarte szczególnie przypadło mi do serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkaniec - Witam Cię serdecznie i dzięki za mile słowa. Pozdrowienia! Essi

    Polala - Witam Cię bardzo serdecznie. Tamto zdjęcie jest trochę nie tego formatu co trzeba i zamieszczę je w tym drugim blogu. a to, że czwarte przypadło Ci do gustu to wiedziałam od razu chi chi.Pozdrowienia! -:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essi, cudne zdjęcia... nie mogę się napatrzeć na te z kwiatami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. minimaLenko Witam i ciesze się, że ci się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo Essi,
    At this time of the year we have a long time to see the season you have made this photo's. They are beautiful and very sharp. I only have my camera for a cople of month's so I have a lot to learn. And I can tell you that making a good photograph is not easy at all.
    Have a nice weekend Marijke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, Bedankt, Thanks, Merci, Gracias, Danke, Obrigado

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...